10 Şubat 2012 Cuma

Çim Adam Nasıl Yapılır¿



       Yapılışı için MALZEMELER:
           Talaş Tozu
           Çim Tohumu
           Tül Çorap

        YAPILIŞI:   Önce bir kapta biraz çim tohumu ve talaşı karıştırdım. Sonra çorabın içine döktüm. Daha sonra üzerine istediğim boyuta ulaşıncaya kadar talaş koydum ve dibini bağladım. Burnunu ve kulaklarını iple bağladım. Göz ve ağız kestim ve silikonla yapıştırdım. Sonra iyice suladım. İlk sulama olduğu için biraz fazla ıslattım. Her sabah akşam suluyorum...

   2 Hafta sonra bu hale geldi:


      Ben önce bir kapta talaş ve çim tohumunu karıştırdığım için saçları biraz seyrek oldu ve yüzünde de sakal çıktı ;) Siz yapacağınız zaman direk çorabın içine ilk önce çim tohumlarını sonra da talaşı koyun böylelikle saçları daha sık olur ve modellendirebilirsiniz..   !¥! əĞŁəΏ¢əŁəЯ

6 yorum:

  1. bence biraz kötü iyi yapamamışsın çim adam daha eğlenceli olmalıydı ve tam anlatamamışsın

    YanıtlaSil
  2. Nesi varmış? Gayet tatlı olmuş bence ^-^

    YanıtlaSil
  3. coook iyi yahu cokda eglenceli .bende yapmak istiyorum. bunu bana sevdirdigin ve yapmaya teşvik ettigin için Allah Razı olsun b_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. coook mu eglenceli? =) İyi eğlenceler o zaman .d Rica ederim efendim ne demek. Alllah senden razı olsun b_

      Sil

YORUM YAZ;